Om mig

Min bilder
Från början hette denna blogg "mest bara deckare" eftersom jag trodde att jag mest läste deckare. När jag bloggat ett tag upptäckte jag att jag faktiskt läste en del annat också så då fick bloggen byta namn till klok som en bok:-) Bloggen är min läsdagbok där jag i första hand skriver kortfattat om böcker jag läst och ibland även något om film och teve. Läser även barnböcker för min sexåring.

lördag 17 mars 2012

Jesus på McDonalds och Gud hör bön(d)er


Det bästa ur Jesus på McDonalds och Gud hör bön(d)er + bonustexter, Magnus Sundell. 
Betyg 2 av 5!


Jag köper sällan böcker men den här hittade jag på secondhand för en femma och lockades av titeln. Boken består av en samling kåserier och några av texterna är lite roliga och tänkvärda men de flesta inte. Majoriteten är överdrivet pedagogiska och snusförnuftiga och ja, bara trista tyvärr. 


1 kommentar:

  1. Titeln lät ju väldigt lockande, förstår att du föll för den. Har själv inte läst den, synd att den inte motsvarade de förväntningar titeln gav dig.

    SvaraRadera