Om mig

Min bilder
Från början hette denna blogg "mest bara deckare" eftersom jag trodde att jag mest läste deckare. När jag bloggat ett tag upptäckte jag att jag faktiskt läste en del annat också så då fick bloggen byta namn till klok som en bok:-) Bloggen är min läsdagbok där jag i första hand skriver kortfattat om böcker jag läst och ibland även något om film och teve. Läser även barnböcker för min femåring.

fredagen den 29:e juni 2012

sommarpresent från jobbet

En vecka till har jag att jobba innan semestern men sommarpresent har redan mejlats ut. Den kommer från Pocketogram och innebär att alla får gå in och välja en valfri pocket. En bra present:-)

5 kommentarer:

  1. Perfekt sommarpresent!
    Själv tänker jag läsa paradisoffer på stranden - kul att du gillade den, nu är mins förväntningar höga :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du gillar den då! Annars låter ju läsning på stranden, i en solstol under ett parasoll ganska trevligt oavsett:-)

      Radera
  2. Sommarpresent?! Varför har inte vi det på mitt jobb?! En pocket är ju en perfekt sommarpresent. Vilken väljer du?

    SvaraRadera
  3. Vilken bra present! Vad tänker du välja? :-)

    SvaraRadera
  4. Jag valde en bok om falukorv:-) Har redan fått den och läst ut den så jag skriva om den någon dag.

    SvaraRadera