Om mig

Min bilder
Från början hette denna blogg "mest bara deckare" eftersom jag trodde att jag mest läste deckare. När jag bloggat ett tag upptäckte jag att jag faktiskt läste en del annat också så då fick bloggen byta namn till klok som en bok:-) Bloggen är min läsdagbok där jag i första hand skriver kortfattat om böcker jag läst och ibland även något om film och teve. Läser även barnböcker för min sexåring.

fredag 20 juli 2012

Handbok för glada gubbar


Handbok för glada gubbar: 109 goda råd för att nå livets höjdpunkt av Dag Sebastian Ahlander. Betyg 3 av 5!


Lättläst bok med små råd för gubbar om hur de ska bli glada istället för sura. Många råden passar alla människor, i olika åldrar, och kan sammanfattas i ett enda råd: gilla läget! Småtrevlig men lite väl klämkäck.

2 kommentarer: