Om mig

Min bilder
Från början hette denna blogg "mest bara deckare" eftersom jag trodde att jag mest läste deckare. När jag bloggat ett tag upptäckte jag att jag faktiskt läste en del annat också så då fick bloggen byta namn till klok som en bok:-) Bloggen är min läsdagbok där jag i första hand skriver kortfattat om böcker jag läst och ibland även något om film och teve. Läser även barnböcker för min femåring.

lördagen den 11:e augusti 2012

Himmelsdalen

Himmelsdalen, Marie Hermanson. Betyg 4 av 5!

Nu har jag flera utlästa böcker liggande som väntar på att få komma med i bloggen. Får bli några korta rader bara så jag kommer ihåg att jag läst dem:-) Himmelsdalen är en riktigt ruggig och läskig bok som kryper under skinnet på mig. Tänker flera gånger att jag inte ska läsa mer men kan inte sluta. Välskrivet och spännande på ett obehagligt sätt. Obs, ej lämplig läsning för paranoida konspirationsteoretiker!

1 kommentar:

  1. Ja, visst var det läskigt på ett alldeles speciellt sätt?? Och jag var aldrig riktigt säker hur det egentligen låg till...

    SvaraRadera