Om mig

Min bilder
Från början hette denna blogg "mest bara deckare" eftersom jag trodde att jag mest läste deckare. När jag bloggat ett tag upptäckte jag att jag faktiskt läste en del annat också så då fick bloggen byta namn till klok som en bok:-) Bloggen är min läsdagbok där jag i första hand skriver kortfattat om böcker jag läst och ibland även något om film och teve. Läser även barnböcker för min sexåring.

söndag 16 september 2012

Betvingade


 Betvingade, Simona Ahrnstedt. Betyg 4 av 5!

Jag använder helgen till att läsa, och blogga ifatt:-) Gillade Överenskommelser mycket och denna kanske lite mer till och med. När det gäller romance finns det vissa störiga moment. I Betvingade handlar det om myten den goda kvinnan/onda mannen. Innerst inne är han så klart lika god men han har haft en hemsk barndom och nu kan bara en kvinnas kärlek rädda honom. Och räddad blir han så klart och på vägen dit är det trånande, passion och sex, mycket trevlig läsning som uppväger eventuella intellektuella invändningar:-) Hoppas Simona Ahrnstedt har kommit en bra bit på väg med sin tredje roman för jag vill läsa mer nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar