Om mig

Min bilder
Från början hette denna blogg "mest bara deckare" eftersom jag trodde att jag mest läste deckare. När jag bloggat ett tag upptäckte jag att jag faktiskt läste en del annat också så då fick bloggen byta namn till klok som en bok:-) Bloggen är min läsdagbok där jag i första hand skriver kortfattat om böcker jag läst och ibland även något om film och teve. Läser även barnböcker för min femåring.

söndagen den 2:e september 2012

Om det så skulle kosta mig livet

 Om det så skulle kosta mig livet, Margaretha Sturesson. Betyg 2 av 5!

En utlämnande och intressant bok om författarens upplevelse av livet i en sekt, Kristet center syd i Skåne. Fjorton år lever hon med sekten innan hon hamnar på psyket. Tyvärr saknar berättelsen viktiga delar för helhetsbilden och den innehåller också mycket upprepningar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar